Detta kallar killar sin...

SNOPP:


Penis
Kuk
Lem
Glädjestången
Korven
Spjutet
Stake
Köttstav
Pille
Pillesnopp
Pitt
Pick
Organ
Balle
Snorre
Sankte Per
Familjelyckan
Bamsen
Flottpålen
Den enögde
Skrevforskaren
Kärleksspettet
Musspottaren
Krösus
Köttspjutet
Åderpåle
Stjärtstimulator
Ålen
Analbaguette
Dolme
Skinnflöjt
Fläsktorped
Hårde Helge
Gottestift
Skampåle
Fittbräckaren
Petter-Niklas
Lilleman
Snale
Regnbånge


JAG personligen vill inte ens höra min man säga: Älskling, kom så ska du få en fläskmoped mellan dina ben... Blir tametusan mörkrädd.. Vilka ord dom har för sina käresta !!

För att inte tala om fittbräckaren...  Känns som om hela musen ska spricka i tusenbitar!!
Men alla dessa namn ger mig ett skratt utan dess like iaf. Nu ska jag se om vi kan hitta namn på lilla kukbändaren!

Puss o hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0