Jävlans skit rent ut sagt

Varför kan jag inte hålla mig för? Jag lovade mig själv att INTE julpynta innan sista helgen i november!
Japp, det var ju redan kört, alla blomkrukor är röda och fina nu, julglaskulan står redan framme. I CANT HELP MY SELF!! Faaan vad jobbigt saker kan kännas. Ska bara glömma och gå vidare, men jag är ju inte sån. sitter och tänker på våra sjuka stunder ihop, när jag B_O_K_S_T_A_V_L_I_G_E_N grät så tårarna rann, ramla av stolen i skrattattackerna..  saknar saknar SAAAAKNAR DET !! Men måste ta mig i kragen nu och släppa allt som varit, både det bra och det dåliga. Så nu till frågan: HUR GÖR MAN DET ??? Hahaha.. perfect Looser är jag men va fan, blond & stora boobs .. kan inte bli mer än LOOOSER då eller va säger ni ljushuven ;)

Nu ska jag äta pepparkakor, på återseende senare ( typ 30 min )
Vill ni se mitt juliga kök på bild ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0