Underbara Lördag

Har varit extremt påhittig idag med alla barnen. Först tog vi tåget in till stan och gick en bra bit och hamnade tillslut på Biblioteksgatan. Där skulle jag köpa kaffe men då var butiken STÄNGD... Jävla skitbutik !!
Därifrån gick vi till gamla stan. Jag och 2 5 åringar samt lilla bebisen var det som tog en utflykt :)
Sen var vi i liljeholmen en sväng och lekte men NU till det pinsamma: På tunnelbanan till liljeholmen så ser 5 åringarna ett gäng med snygga brudar. HELA vägen från Gamla stan och till liljeholmen  satt dom små och sa: Hej snyggingar, hej pussgurkor, vill ni pussa oss. Ni är snyggast i världen med mera med mera TILLS det spårade ut totalt och dom frågade dom om dom pussade på varandras tuttar..Höll tametusan på att sjunka genom tunnelbanegolvet.. Jag skratta så jag tjöt, tårarna rann och jag fick inte fram ett ord. GENERAD var ordet..
Ja, vad ska man säga??? Tjejerna tog det bra, dom skrattade dom också. tårar av skratt föll även hos dom. MEN vad får dom allt ifrån ??

Nu är det myskväll som gäller, film och chips står på menyn.

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Råkat se snusk någonstans?

2010-11-06 @ 20:16:35
URL: http://absolutvardag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0