Helg helg, underbara HELG

Idag blev jag utkastad hemifrån, hela vardagsrummet är rivet ner till betongen men SATAN vad snyggt det kommer bli sen. Hade i dag 6 st blåställskillar hemma. LOVLEY ! Men sen fick jag åka :(
Har handlat en jävla massa, 2 par shorts, 3 tröjor, reflexväst, bag, 2 par jeans, 2 par skor och en fjällräven Jacka till min älskade man. Nu e jag så less på shopping *Iaf tills i morgon*
Är också den sämsta bloggaren som finns, är inte lika duktig som alla er andra men vi får se om jag ökar upp tempot.

Dagen över lag har än så länge varit super bra. Sett 10 heta poliser, 6 blåställs killar ( Ålder: 31 - 38 )
I natt kommer jag drömma gott.

Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Jodå, jag har också begränsning .sen att allt skulle slumpa sig till samma månad är helt magiskt!



Och inte är det nå nöjen som soppats -bara absoluta nödvändigheter... :/

2010-10-30 @ 16:12:34
URL: http://absolutvardag.com
Postat av: Absolutvardag

Ämässänn?

2010-10-30 @ 16:13:25
URL: http://absolutvardag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0