som om man inte vågar

Undrar bara varför många sätter "stopp" för kommentarer innan man läst dom själv. Kan inte begripa det.
Jag låter allt som skrivs komma upp direkt på bloggen. Jag menar, varför skulle jag godkänna dom först?
A ja.. det tycker jag kan vara lite löjligt. Samma sak när folk går in med falska Ip nummer? VARFÖR? Fick 2 halv snuskiga inlägg på förra bloggen och valde att kolla upp Ip numret.. De ena var ett mobiltbredband och visar svar från Norrköping, hägersten samt Kista det andra var ett ipnummer från Mexico. Inte tusan är min blogg känd världen över. HAHA. Ja, det är fega små kräk som inte vågar skriva utan att skydda sitt egna Ip nummer.
TÖNTAR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0